Aluetoiminta

Yorkshirenterrieri ry pyrkii järjestämään aluetoimintaa mahdollisuuksien mukaan eri puolilla Suomea. Aluetoiminnan yhteyshenkilö vastaa oman alueensa tapahtumien järjestämisestä ja toimintaa saa toteuttaa vapaasti omien mielenkiinnonkohteiden mukaan. Suosittuja tapaamismuotoja ovat olleet esimerkiksi yhteislenkit, leikkitreffit ja koulutustilaisuudet.

Toimintaan ovat tervetulleita kaikki Yorkshirenterrieri ry:n jäsenet, myös ei-jäsenet voivat tulla tapahtumiin tutustumaan. Tapahtumista tiedotetaan kotisivujen lisäksi myös yhdistyksen facebook-sivuilla (Yorkshirenterrieri RY).

Haluaisitko ruveta vetämään aluetoimintaa omalla seudullasi? Ota rohkeasti yhteyttä hallitukseen ja kerromme lisää! Sähköpostilla puheenjohtaja@yorkshirenterrieri.fi

Helsinki – Jessica Löfström
jessica.lofstrom@yorkshirenterrieri.fi